Tuesday 8 January 2013

Kaisar Venus Sedia Bisnes Dari Rumah


KAISAR VENUS (M) Sdn Bhd kini menawarkan peluang perniagaan e-dagang di dalam ere digital masa kini dengan satu sistem pelan pampasan yang menjanjikan pulangan tinggi, praktikal, tanpa batasan direka bentuk untuk memenuhi keperluan masyarakat global yang sentiasa impikan kejayaan.
Hijrah Ke Puncak Gemilang
Ditubuhkan pada 12hb Februari 2009 dan diperbadankan di bawah akta penubuhan syarikat (No pendaftaran syarikat 846537-W). Pada 4hb Julai 2012 mendapat lesen Jualan Langsung (Berbilang Tingkat). Sebuah syarikat 100% milik bumiputera yang dikenali sebagai syarikat MLM yang menggunakan konsep elektronik dan perniagaan e-dagang dengan menawarkan produk-produk berkualiti.

Jadilah yang terawal CUMA RM50.00 daftar di http://bo.kaisarvenus2u.com/aqieb atau letakan penaja anda : utara : zhuan atau selangor : myfzbiz atau Perak : effa atau terengganu : aladeen kelantan: purnama atau sal6651


Auto Downline : http://kaisar2u.com/aqieb

Cara Pendaftaran terus ke Sistem Online Kaisar Venus HQ
SILA BUAT PENDAFTARAN ONLINE SENDIRI DIMANA SAHAJA IKHWAN BERADA WALAUPUN BUKAN UNTUK BERNIAGA ASALKAN MENJADI SUATU KEPERLUAN BUAT MENJAGA KESIHATAN DIRI SENDIRI DENGAN HARGA AHLI, BERSAMA di:
  1. Distributor Agreement  - I Agree 
  2. Sponsor ID: aqieb atau myfzbiz atau effa atau zhuan atau sal6651 atau aladeen atau fms016
  3. Daftar Login ID: nama sendiri  seumpama ‘fatimah’ atau ‘ismail’
  4. Password: KEHENDAK SENDIRI
  5. Borang KeAhlian: Lengkapkan dengan Teliti
  6. Pilih satu Produk sebagai  syarat Pendaftaran: Kopi Delima Kolagen? contohnya.
  7. Pembayaran: KeAhlian RM50 + Harga Produk ke Kaisar Venus dengan pertanyaan
  8. Penghantaran Produk dibuat terus kealamat yang didaftar tanpa kos atau ambil sendiri jika berhampiran dengan KAISAR VENUS (M) SDN BHD.
  9. Semua pesanan berikutnya boleh dibuat melalui E-mail mengikut  syarat-syarat yang ditetapkan menjurus kepada penjimatan masa dan kos.
  10. Boleh ekses akaun sendiri di IT 24 jam sehari.
  11. Bonus dibayar pada setiap 15 haribulan bulan berikutnya jika maintain 60BV terus ke akaun bank anda.
  12. Boleh coba-coba main daftar.. tak daftar pun tak pe asalkan anda mengikuti sistem pendaftaran semudah ini… itulah dia KAISAR VENUS (M) SDN BHD.
SELAMAT MAJU JAYA ::: USAHA HUJUNG JARI
PELUANG KEEMASAN BUAT KALIAN DENGAN IZIN ALLAH… PERCAYALAH !!!

No comments:

Post a Comment